LUK NÁBYTEK

židle a lavice do čekáren STYLE

židle a lavice do čekáren STYLE design_Giancarlo Bisaglia

Produktová řada Style zahrnuje konferenční židle, jídelní a barové židle, lavice do čekáren a židle na kolečkách. Sedák židle je vyroben z vícevrstvé bukové skořepiny kombinované s různými typy rámů: 4 nohy, lyžinový, konzolový a na kolečkách. Série Style je doplněna otočnými a barovými verzemi židlí se třemi různými typy základen.

Všechny modely jsou k dispozici s opěrkami rukou nebo bez nich. Pro tuto židli, která je ideální pro konferenční sály, jídelny, učebny a další veřejné prostory, jsou k dispozici různé povrchové úpravy: dřevo v 5 různých dekorech, 6 lakovaných barev a 6 laminátových barev. Pro větší komfort sezení je možná čalouněná verze. Pro zaslání cenové nabídky nebo více informací o tomto produktu nás neváhejte kontaktovat.

židle a lavice do čekáren STYLE

Top

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.