LUK NÁBYTEK

křeslo BOOMERANG

křeslo BOOMERANG design_ Rodolfo Bonetto

Boomerang je velmi pohodlné křeslo s plochou kapsou na zadní straně, kterou lze použít jako držák na časopisy, a vyznačuje se měkkými a esenciálními liniemi. Toto křeslo od Rodolfa Bonetta, jednoho z mistrů italského designu, který pro něj vytvořil pevnou vnitřní ocelovou konstrukci s nezaměnitelně tvarovanými bočními profily, jež inspirovaly jeho název.

Boomerang kombinuje vysoce kvalitní materiály s metodami založenými na řemeslném typu výroby, která zůstává striktně made in Italy. Při spojení několika křeslových prvků dohromady se stává modulární pohovkou. Vnitřní ocelová konstrukce je polstrovaná polyuretanovou pěnou a čalouněná látkou. Křeslo Boomerang je součástí stálé sbírky MoMA v New Yorku.

Pro zaslání cenové nabídky nebo více informací o tomto produktu nás neváhejte kontaktovat.

křeslo BOOMERANG

Top

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.